24 Şubat 2014 Pazartesi

Mart kapıdan baktırır...

Yahu bu havaların durumu nedir?Hava kapalı ve soğuk,oldu olacak bari yağmur yağsa da bir işe yarasa barajlarımız dolsa,bitkiler suya doysa...
Baharı bu kadar damardan hissetmişken,ağaçlar  çiçek açmışken umarım don olayı yaşamayız.Ben yine bahar modunda olup hayata daha da pozitif bakmak istiyorum.Enerjimiz her zaman top noktada olamıyor fakat bunu evimizde küçük değişiklikler yaparak sağlayabiliriz.Ben evimde en çok eşyaların yerlerini değiştirerek yapıyorum.Aksesuarların yerini değiştiriyorum,eskimiş ve boyanabilenlerin rengini değiştiriyorum.Bunları yaparken de üşenmiyorum.Hem yeni birşeyler almaktan daha ucuza çıkıyor Hayatımızda her zaman küçük mutluluklarla kendinizi şımartın.
Bugün evdeydim ve sadece ev işleri ile ilgilenebildim.Yeni birşeyler yapamadım zaten ev  küçük bir dükkana döndü.YAŞASINNNN!!!!!Hayatı da kendimi de tiye almak çok hoşuma gidiyor.
Bu benim Hayalim ve  birgün bu hayalimi gerçekleştirdiğimi  görmek istiyorum.
Etrafımda ki arkadaşlarım,dostlarım bilirler,içim ve dışım fazlasıyla birdir.mutluluğumu anında paylaşmak isterim.Bazen bu huyumun fazlasıyla zararını görüyorum ama olsun,hayat paylaştıkça güzel...
Bu hafta bir sürü sipariş aldım onları hazırlamam lazım.Bu zamana kadar iyi bir tüketici oldum ama bundan sonra üreticiyim kocacım!
Biraz eski resimlere yer vermek istiyorum.Her özel gün için tasarım yapmayı çok seviyorum.Yılbaşı,sevgililer günü hatta aşure ayında bile aşure sofrası hazırlamıştım arkadaşlarıma.
Yılbaşı yemeği1

Yılbaşı yemeği 2


Aşure yemeği


Bu sofralar her zaman eş ve dostlarla anlamlı,onlarla güzel!Hayatımız da hep olun olur mu?








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder