25 Şubat 2014 Salı

Kadınların çilesi

Dün dışarıda biraz işlerim vardı.Birkaç saat içinde halledip döndüm.Eve girer girmez pazartesi sendromu beni de aldı.Ortalığımı toplayayım,yemek mi yapayım,eve süpürgemi tutayım,çocuklar okuldan gelecek onlarla mı ilgileneyim yoksa bahçe aksesuarımı üreteyim????Tanrım ayyyyyyyyy yeter!Ben sadece siparişleri hazırlamak istiyorum diyebilmeyi çokkk isterdim sadece içimden geçiriverdim.
Hayatımın kısa bir döneminde, çalışma hayatını yaşadım. İnanın ev işleri ile çalışma hayatını o kadar iyi kıyaslayabiliyorum ki!Ev kadınlığı çok zor kardeşimmmm.Bir insan hergün aynı işi bozulacağını,kirleneceğini,yeneceğini bile bile yapar mı?Evet yapar,hem de her seferinde bir daha hiç kirlenmeyecekmiş,bozulmayacakmış,yenmeyecekmiş gibi...

Bahar ayı ile işler daha da artmaya başlıyor,günler uzuyor,çocuklar sokakta oynayıp havanın kararması ile eve dönüyorlar dolayısıyla kışın rütin yatak ile noktalanan günlük tempo son bulmuyor.Allahtan havaların ısınması ile  güneş bedenimize enerji vererek daha pozitif olmaya itiyor.
Bütün bu sıkıcı,yorucu tempodan arada bir sıyrılıp nefes almak lazım.Şimdi ben de öyle yapacağım dışarı çıkıcam,çocukların okullarında görüşmelerimi halledip biraz kendime vakit ayıracağım.
Akşam yepyeni ürümleri facebook sayfama koyacağım.Bakalım neler çıkacak ortaya sabırsızlıkla bekliyorum.
Hayat herşeyi ile yaşamaya değer!!Sevmeye ve sevilmeye layık insanları ile daha da güzel...
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder