7 Mart 2014 Cuma

Terfi

Şu aralar koşuşturma ve ev işleri  konusunda kendimi aşmış durumdayım. Ev,bahçe, aksesuar,tasarım derken başka yeteneklerim de açığa çıkmaya başladı. Tamam bahçeyi,kelebeği,böceği çok seviyorum tamam anladık ama  bunların dışında da metazori yapmak zorunda kaldığım angarya işler çıkıyor. Buna birkaç örnek vermek istiyorum. Dün bütün gün,günlük ev işlerini halletmek istedim.Biriken ütüleri,detaylı ev temizliği ve yemek işlerini yola koyayım dedim. Gün içinde bir iki tasarım da aradan çıkardım. Şöyle hemen araya serpiştireyim.
 Akşamüstü o kadar yorulmuştum ki kendime yorgunluk kahvesi yaparak ayaklarımı uzatıp dinlenme hayalleri kurarak mutfağın yolunu tuttum. O sırada eşimin 2 gündür ısrarla misafir banyosunda tıkanmış lavaboyu  açmak üzere usta çağırmam gerektiğini unuttuğum aklıma geldi. Biraz tiksinç bir işlem olmasının dışında yapabileceğimi düşünerek,lavabonun altına kovayı koyup bağlantıyı sökerek  işe başladım. Bir tel yardımı ile tıkalı lavaboyu açtım.Büyük bir gururla başıma gelecekleri bilmeden kahvemi yapmak üzere mutfağa gittim.O da ne evyenin altındaki çekmeceyi açmamla tüm sıvı deterjanın döküldüğünü gördüm. Bu bir kabus olmalıydı!!!! İçimden bir ses amannn görmedin boşverrr yap kahveni otur dinlen diyordu.Diğer taraftan da yooooo burayı böyle bırakamazsın çekmece kabarır  diyen farklı bir ses!!!Ben tabi iyi olanı dinleyerekten ayaklarıma kara sular inerek bir saate yakın sabun ve köpüklerle uğraşıp çekmeceyi sabundan arındırdım.Akşam da yorgunluktan yatttığım yeri bilemedim..

 En sevdiğim huylarımdan biri de kaldırabileceğim ve becerebileceğimi düşündüğüm her işi sırtlanmamdır. Ben kadınım yapamam bu erkek işi demem girişirim.Allah'tan çıt kırıldım bir kadın değilim,olmakta istemem.
Sadece bu kadar işlerden  sonra TERFİ  istiyorum....


Sevgiler
Bahçe Aksesuarlarım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder