4 Mart 2014 Salı

canlı canlı

Evimde ve bahçem de her zaman mevsimlik çiçeklerim vardır.Onlar sevgi,ilgi ve bakım isterler. Annem de çiçekleri çok severdi.Tüm çiçek bilgimi ondan aldım zaten. Evimizin her yerinde canlı çiçek dışında muhakkak  çiçekli bir obje olurdu.O zaman ki çiçek merakını şimdi daha iyi  anlıyorum.Tabiat gerçekten şifa kaynagı,toprakla bir temas sağladınız mı terapiniz başlıyor.
 Ben küçükken  yazlık evimizin terasına iki tane  kocaman  yassı taşlarla  çiçeklik örülmüştü. Yazları o kadar güzel olurdu ki  terasımız cennet bahçesine benzerdi. O zamanların şartları ile  yapılan bu çiçeklik,izalasyonun kötü ve yetersiz olmasından her sene başımıza bizim için  küçük fakat babam için büyük  masraflar açardı. Her yaz başı terasta çiçekliklerde biriken sulardan alt katın tavanları küflenir,akar,kokar ve evin parkeleri kabarırdı.Herkesin yazlıklarında bu tarz akma kokma işleri olur heralde! Diyeceğim bu canlı çiçek işi birazcık masraflı oluyor ama yinede herşeye değer....
Canlı  çiçekleri yetiştirelim onlara bir bakmaya başladınız mı kopamayacaksınız zaten.Evine canlı bir bitkisi olmayanlar lütfen bugün evinize bir tane canlı bir çiçek alın ve bakmaya başlayın,beni daha iyi anlayacaksınız...

Bu aralar yapay çiçekler ile çalışıyorum demek ki masrafsız bir kadınım ehehehe!!!Kocacım sevinebilirsin ancak çok yakında mevsimliklerle çalışmaya başlayacağım.

Bunlar da dün yaptığım  tasarımlar, sizlerle paylaşmak istedim.







Sevgiyle ve mutlulukla kalın


Hayat paylaştıkça güzel
Bahçe Aksesuarlarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder